Jul 8, 2014

A3 size shoulder bag (A3サイズのショルダーバッグ)

Outside
Lining
Inserted A3 size foam core
Adjustable shoulder strap
Sewed an A3 size shoulder bag for an order.
A male classmate in my Interior Design course saw my navy bag and wanted the same bag for himself. This bag could hold a few of A3 sized foam core boards and very handy to carry the assignments for interior design course.

He chose the 2 fabrics for outside and the lining inside. I will never chose these kind of colours & designed fabrics for myself so that it is kind of interesting to sew something for other people. 

(Japanese) インテリアデザインの男性クラスメートN君からのオーダーです。私が自分用に紺色のバッグを縫って使っていたら、「僕も欲しい」とリクエストもらいました。
(私の紺色のバッグ: http://yokocv.blogspot.com.au/2014/04/t-square-bag-improved.html )

A3サイズのプレゼンテーションボードが数枚入るし、インテリアデザインコースの課題を運ぶのに便利なんです。N君には自分の好きな布を選んでもらいました。外側がグレーのジャージ素材&裏地がチェックの綿布地の組み合わせは自分では絶対に選ばない。。。けど、こうやって他の人の好みが分かるって面白いし新鮮です★