Dec 7, 2015

Brewery Yard Markets - 6th December 2015 / シドニーでハンドメイド商品を販売

Added photos taken by a Sydney-based photographer MARI ASANO (シドニー在住フォトグラファーのマリさんに撮影してもらった写真を追加しました。その下に続く私のiPad miniで撮影した写真と比べるとその差が歴然!こんなに違うとはビックリ!!シドニーで素敵な写真を撮影して欲しい人には、マリさんの写真、本当にオススメです!):

















Following photos are taken by my iPad mini (ここから下の写真は私のiPad miniで撮影したもの):  





I sold my handmade sewing products at the Brewery Yard Markets on Sunday, 6th December 2015. This was my second market. 

My first market was Dreamer's Market (July 2015) - I met amazing 2 Japanese ladies, THE NIKI TREE and HANAYA. They were selling their handmade products. THE NIKI TREE makes gorgeous clothing with Japanese fabrics. HANAYA makes beautiful origami flours with various paper. They are very active and courageous ladies -  they drive to various markets like, Blue mountains, New Castle, Canberra and more!!  

THE NIKI TREE  


HANAYA



At this second market, I met highly creative people again.  

TOMOKO UDAGAWA

Charming smily Japanese mum who was selling her handmade fabric bags, pouches, yoga mat holders, hats, and more at her market stall next to mine. Her products were very cute (like herself!) and well-made.  

YASUKO TANAKA 

Florist from OHANA FLOWERS SYDNEY.  She was elegant Japanese lady - like a bouquet of soft pink roses!  

D'VINE ORGANICS

Sell amazing salad dressings!!! 

Thank you everyone (including SAYOKO HIRUMA who shared the stall) and I was glad that I met you at the markets!



12月6日(日)にBrewery Yard Marketsに出店しました。私にとって2回目のマーケット出店でした。

私の初回のマーケット出店はDreamer's Marketでした(2015年7月)。素晴らしい日本人のお二人、THE NIKI TREEさんとHANAYAさんとの出会いがありました。手作り商品を販売しており、彼女達は本当にアクティブで勇敢なコンビで、車でBlue mountains, New Castle, Canberraなどなどのマーケットにどんどん出店して活躍中です: 


THE NIKI TREE  

和柄の布で素敵な洋服を作ります

HANAYA

色んな紙で折り紙のお花を作ります

今回の2回目のマーケットでもクリエイティブな人達との出会いがありました。

TOMOKO UDAGAWA

笑顔が可愛い日本人のママ。キュートなハンドメイドのバッグ、小物ポーチ、ヨガマットホルダー、帽子などを販売。細部まで本当に綺麗に上手に縫われてます:

OHANA FLOWERS SYDNEY - YASUKO TANAKA

フローリスト。柔らかいピンクのバラの花束のようなエレガントな女性:

D'VINE ORGANICS 

美味しいサラダドレッシングの販売

皆さんとの素晴らしい出会いに(今回のテーブルをシェアしたSAYOKO HIRUMAも含めて)感謝でいっぱいです。どうもありがとう!!